blue sky

halloj på er! solen skiner och terminen är nu helt slut! känns grymt skönt att ha tagit sig igenom denna termin med tanke på att det sägs vara den tyngsta under utbildningen. känner mig till och med en smula stolt över att allt gått så bra som det faktiskt gjort, bara att hålla tummarna på att det fortsätter i samma riktning kommande terminer!
 
förövrigt så har jag försökt jobba en del nu när jag haft tid över! känns skönt att få ihop lite extra strödagar innan sommaren eftersom jag "bara" jobbar 80% då. skadar ju dessutom aldrig med lite extra till sommarkassan ;)
på tal om jobb så blev jag sjukt nöjd över sommarschemat! luftigt och bra + att jag fick ledigt på midsommar som jag hade önskat!
midsommar i ringaborg för fjärde året i rad, here we come!!
 
nej dags att slita sig från balkongen och fixa lite käk! ikväll står träning på schemat! :)
hoppas ni haft en fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0