university

har avslutat en grym vecka som varit fullspexad med nollning och nya intryck. det har verkligen varit roligt att få träffa så många nya människor och jag tror vi kommer få två spännande år framför oss!
 
idag har allvaret börjat. vi körde igång med kursstart i ett ämne och imorgon blir det kursstart i ännu ett. känns att man inte är van med så här mycket ny kunskap, kaos i huvudet.. men oj så intressant det är!
såhär långt känns det ju bara kul med allt plugg! (antar att denna känsla kommer förändras en aning om några veckor.. ;)) haha!
 
i övrigt så har jag ÄNTLIGEN skaffat gymkort! det var verkligen på tiden och det känns så himla bra. jag och emma har varit effektiva och under bara en vecka har vi besökt gymet tåv gånger och ikväll körde vi gruppass. det är ju ungefär vad jag har tränat under en månad förut.
 
några bilder från nollningen. jag och min grupp på uppdrag ;P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0