stockholm

helgen med mina brudar nere i stockholm har varit superbra! vi har shoppat, ätit gott och njutit av att få bo på hotell och bara vara. konserten i söndags var hur grym som helst! p!nk är verkligen duktig och det var sjukt mäktigt att få se henne i globen. + att vi hade grymma platser, peeerfekt!
nu är jag åter hemma och det startar så bra som med en sovmorgon. vädret är strålande så jag funderar på att gå ut en sväng såhär på förmiddagen, ta vara på dagen!
 
tycker veckorna bara flyger fram, snart juni! jag har redan börjat spåna på en tårta som jag ska göra till min systers student. herreligen, åren går fort, hela två år sedan jag stod där!
 
och just ja! som om det inte var nog med att min dator la av förra månaden och jag blev tvungen att köpa en ny.. nu har även min telefon valt att ge upp.. stänger av sig, laddar ur, tappar funktioner osv. med tanke på hur den ser ut (sprucken skärm) och nu med dessa problem, så känner jag att det inte är något att fundera på; till veckan blir det alltså ännu en ny teknikpryl som får flytta in i min samling.
 
bilder från helgen lägger jag upp senare! hoppas ni får en fin dag, pusspuss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0