ready for action

första inlägget från min nya, fina dator! lite ovan med tangentbordet och väldigt ovan med nya windows 8, men jag antar att det kommer falla på plats eftersom. annars känns det riktigt bra! några tusenlappar fattigare men å andra sidan en sprillans ny dator som både är bättre och snabbare än min gamla.
 
vaknade upp till detta fina väder som vi bjuds på idag, hur underbart!? termometern visar redan 10 grader i skuggan, solen skiner på en klarblå himmel, gräset blir bara grönare och grönare och trädknopparna har redan börja slå ut! det doftar sommar mina vänner! <3
 
annars har jag en välbehövande sovmorgon idag och börjar inte förrän halv tolv vilket innebär att jag stänger på jobbet. känns rätt så skönt med tanke på att det blivit många tidiga mornar på sistone.
har insett att denna månad har varit och kommer fortsätta vara väldigt instensiv; tagit på mig massor med extra jobb, många födelsedagar som har/ska uppvaktas (farmor, daniel, therese, emma + morssdag), min kurs som ska avslutas nästa vecka och dessutom STHLM och PINK redan nästa helg! ja ni hör ju, fullt upp ;)
 
nog för denna gång! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0