wake me up

dagarna flyger fram i en hejdundrans fart! tyckte det var nyss jag satt och laddade upp alla bilderna i förra inlägget men nu ser jag ju att det gått hela tio dagar sen dess!

om tre veckor ska jag unna mig själv lite ledighet, men fram tills dess står jobb på schemat! när ändå vädret är som det är så tycker jag att det är rätt skönt att jobba, hålla sig sysselsatt helt enkelt. dock kommer det nog inte kännas så när det "riktiga sommarvädret" kommer, då vill man helst av allt bara vara ledig och njuuta!

hursom! måndagkväll, och först nu börjar jag få tillbaka krafterna efter vår fantastiska helg! för tredje året i rad (tradiotion!) begav vi oss till lycksele, eller rättare sagt ringaborg, för att fira midsommar!
med god mat, massor av dryck, roliga aktiviteter och bästa vänner kunde helgen inte blivit bättre!
(ska försöka ladda upp lite bilder från helgen imorgon) pusspuss
 
trerätters-grillat-shot-jordgubbar-vin-vattenpipa-vänskap-fotboll-öl-kubb-tävling-skratt-cider-musik-kärlek-myggbett-dans-ölspel-fylla-minigolf-sprit-tvådagars-skytte-bakis
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0