Sunny days

(inlägg skrivet i fredags men som tydligen inte ville publiceras)
 
Vädret fortsätter att imponera och vi kan inte annat än att njuta! Underbara sommar! 
Idag kör brännbollsyran igång och hade jag inte jobbat heela dagen så hade det ju varit perfekt att hänga på ängarna. Verkligen ett superväder för alla som är med! 
 
Igår efter jobbet blev det premiär på stranden för i år. Det var verkligen hur härligt som helst! Dock vågade jag mig inte ner i vattnet trots att det var massor med barn som badade. sparar det till nästa strandvisit ;) 
 
helgen ser ut att bjuda på en hel del trevligheter och jag håller tummarna på att vädret fortsätter så man hinner få lite kvalitetstid med solen ;p 
 
och just ja, har ju köpt mig en iphone nu och måste erkänna att det känns riktigt bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0