vacation

Det börjar inte vara något ovanligt att det dröjer någon vecka mellan inläggen, men samtidigt tycker jag det är ganska lagomt! Skulle jag skriva varje dag skulle antagligen inläggen bli helt meningslösa att läsa.. 
 
Hursomhelst! Det har hänt en hel del under senaste veckan. 
-Till att börja med har jag fått semester, minst sagt underbart! 
-Jag har även blivit antagen till universitetet och (tro det eller ej) tackat ja?! Student till hösten, hjälp! :O
-Jag och min älskling har varit på minisemester i häggsjö och invigt Vovon; vår så kallade campingbil ;) 
-Därefter har vi hunnit plocka nio liter hjortron, jag har tagit årets första dopp med mina tjejer och nu befinner jag mig i Åsele för marknad och party! Pusss
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0