am i wrong

i skrivande stund ligger jag och myser med finaste Flisan. hon hatar verkligen att vara ensam så hon blir helt lyrisk när man kommer hem, vill bara ligga och gosa <3 när daniel kommer hem blir det lunch och sen är det bara att återgå till jobbet. två veckor kvar och sen har jag tänkt unna mig lite semster :D läängta!!
 
annars då? igår var jag ledig så jag passade på att åka ut till obbola och spendera dagen med mamma och lillasyster. blev bjuden på lunch och sedan åkte vi ut till smultronstället för att inhandla lite växter mm. så fort jag får möjlighet blir det att fortsätta fixa med rabatten så den kanske kan bli klar!
 

igår var det även ett helt år sedan som jag och min älskade sambo förlovade oss!
kärlek, lycka, drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0