thursday

åh, underbart väder idag men en isande kyla.. tråkigt att det oftast ska vara så.
men vi får ju vara glada för solen iaf, den mår man alltid bra av!
 
har haft fredagskänsla hela dagen och jag har kommit på mig flera gånger med "oj, det är ju bara torsdag"..
vet inte riktigt varför det känns så, men jag vet iaf att jag har haft två intensiva veckor och att helgen kommer sitta finfint! dock en dag kvar ;)

 
i övrigt har jag jobbat min sista dag på Ica idag. slutet på något gammalt, början på något nytt.
på ett sätt är det ju alltid tråkigt att lämna men å andra sidan känns det riktigt bra. bra att ta sig vidare.
eftersom jag inte kände att det var ett jobb som passade mig och inte heller något jag ser en framtid inom kändes det helt enkelt rätt att sluta.
 
barättar mer sen! nu ska jag träffa tjejerna för lite surr och catch up!
puss på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0