2013

nytt år, nya möjligheter och nya upplevelser!
2012 har varit ett fantastiskt år och jag har så många fina minnen från detta år som jag kan blicka tillbaka till <3 
 
istället för att svara på ett frågetest om året (som de flesta gör) tänkte jag bjuda på en kort reumé av mitt 2012:
 
1. Tog äntligen skoterkörkotet som jag pratat om att ta i flera år.
2. Flyttade ihop med världens bästa pojkvän i vår superfina lägenhet.

3. Fick nått ryck och bakade en himla massa tårtor under en period.
 
4. Åkte till fjällen och hade en superhelg med skidåkning, god mat och trevligt sällskap
5. Handlade för mycket på Ikea
 
6. Åkte på skoterutflylter i underbart väder
 
7. Fyllt hela 20 år!
8. Varit på konsert och sett Eric Saade
 
9. Shoppat, shoppat, shoppat
 
10. Firat vår "traditionella" valborg vid baggböle
11. Skaffat en alldeles underbar katt.
 
12. Förlovat mig med min andra hälft.
 
13. Haft en grym midsommarhelg
14. Varit på en underbar campingsemester och njutit av livet
15. Varit i Cypern
 
16. Firat två år med min älskling
17. Gått från blondin till brunett
18. Varit på halloweenfest
19. Bytt jobb både en och två gånger.
20. Skrattat, älskat och njutit av livet!
 
tackar mina fina vänner, min familj och alla andra nära och kära. ni betyder allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0