thats how it is

söndag morgon.. kan bara säga att jag mår som jag förtjänar. 
hade en riktigt trevlig kväll med tjejerna igår. middag på kinarestaurnag, vin, melodifestivalen, ost&kex, sällskapsspel och självklart en hel del surr! tack för det!
 
strax åker jag hem till obbola för att fira pappa som fyller år idag. känns skönt att bara ha en lugn dag.. inte behöva göra så mycket. känns som det behövs idag ;)
 
just ja! kan ju berätta att vi har börjat göra om lite i vardagsrummet. tapetsering står på schemat under kommande vecka och mot helgen drar vi ner till Ikea för att inhandla lite nytt. känns skitskoj!
varken jag eller min älskling har tapetserat själva förut så ska bli spännande att se hur det går ;P dock är det tur att vi har hjälpen nära till hands.
pussss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0