fallin

har blivit plugg för min del ikväll. daniel är borta så det har varit perfekt att få sitta och skriva i lugn och ro. har nästan hunnit bli klar med min labrapport och märker att det krävs rätt mycket koncentration för att få med och hinna förstå allt ;)
 
förövrigt så jobbar jag på som vanligt och imorgon är det onsdag, halva veckan förbi, redan!
vardagrummet tar form mer och mer vilket känns skönt. efter en heldag med tapetsering blev vi klara runt middagstid i söndags (såå skönt). har hunnit få in det viktigaste men det känns fortfarande lite tomt på väggarna.. så det är lite småfix kvar innan jag kan visa det färdiga resultatet :)
 
slänger in lite blandade bilder från senaste dagarna:
 
 
 
 
ha en fin kväll! puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0