just things

fick ett positivt besked om min senaste tenta idag och fastän jag var långt över godkänd känner jag mig alltid lika nervös innan jag ska titta..det är som att man bygger upp en inre stress "tänk om jag inte klarar den" "visst svarade jag nog fel på den frågan" osv. hade varit bekvämt att få besked på en och samma dag istället för att behöva*- vänta i flera veckor. menmen. kändes iallafall himla skönt.
nu är det bara att ladda om inför morgondagens tenta. sista tentan inför jul så man böjar skymta ljuset!

förövrigt har jag haft en fin helg med min älskling. vi har varit bortbjudna på middag både hos mina föräldrar och daniels pappa, samt varit på en stan-visit med hans mamma och syster. så det har varit en riktigt familjehelg för våran del, sådant som man behöver ibland.
dessutom har vi även ägnat en en del av helgen till att julpynta. tänk vad mysigt det kan bli med bara några små förändringar.
 
som pricken över i:et har jag (i skrivande stund) beställt hem två nyårsklänningar! kunde inte bestämma mig.. har kikat på båda men har inte funnits rätt storlek och sen bara sådär, pang bom: båda kom in i rätt storlek :) dessutom på rean vilket dom inte var igår?! ibland har man tur, 350 kr för två partyklänningar är inget att klaga på!
 
(hade tänkt ladda upp lite bilder men blogg.se verkar inte vara på min sida idag. fixar det via mobilen lite senare)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0