long time no see

halloj!
i fredagskväll landade vi här i umeå efter en fantastisk vecka i fina Kreta. självklart har det blivit en massor med sol och bad, men vi har även hunnit med några spännande utflykter. all-inclusive var underbart; mat, dryck, och glass i mängder. hotellet var (förutom hårda sängar..) väldigt bra och jag är än en gång helnöjd med både läget och rummet! poolen runt hörnet och stranden tvärs över gatan, ja, nog har vi haft det bra!
 
måste sortera alla bilder så dröjer några dagar innan de kommer upp här..

annars då?
sommaren rullar mot sitt slut (även om vi haft några riktiga kanondagar på sistone) och snart är vi inne i september, REDAN! som vanligt går sommarmånaderna så enormt fort, men å andra sidan har man ju hunnit med en hel del trevligheter.. faktiskt känner jag mig ganska redo för hösten. tända ljus, mysiga filmkvällar, den svala friska luften och alla vackra färgerna. nog har den sin charm, hösten :)
 

och just ja, universitetet, snart sitter jag där. bara några dagar kvar nu och nog börjar man bli lite nervös. samtidigt är jag sjukt taggad och nyfiken! ... ajja, mer om det en annan gång. nu ska jag hoppa in i duschen. PUSS PUSS
jag och mina brudar för ett par veckor sedan. räkfrossa, vin och tillbehör. mumma!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0