touch upon the sky

halloj! tänkte slänga in en snabb update innan det är dax att göra kväll;
 
i lördags skrev jag högskoleprovet. svårt att säga hur det egentligen gick men jag är sjukt stolt att jag gjort det nu. från åtta på morgonen till halv fem på eftermiddagen. inte ett jätteroligt sätt att spendera en helgdag på, men nu är det gjort iaf. kändes inte alls kul kvällen före men nu känns det desto bättre, som bortblåst. skönt!
mot kvällen träffades vi helt gäng för middag på balder och sedan häng hemma hos oss med prat, spel och skratt. trots att jag var väldigt trött och sliten efter dagen resulterade det i en mycket trevlig kväll med finaste vännerna!
 
gårdagen spenderade jag med min älskling. under dagen gjorde vi bort en del ärenden och efter middagen gick vi en långpromenad följt av mys i soffan. en lugn och skön söndag med andra ord!
 
slänger in bilder senare. Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0