thinking

skrev ett helt inlägg igår men glömde helt bort att publicera det. gick från datorn för att fixa nå grejer och sen raderades det helt från minnet, klantigt.
 
hursomhelst så har jag under veckan dragit på mig en förkylning. det brukar ju alltid komma en sväng såhär under hösten så det var inte alls oväntat. men som vanligt (vilket ju är tur) så varade det inte länge alls utan jag är redan påväg att bli frisk igen. lite hosta och en aning tung i huvudet men annars känns det riktigt bra! skönt.
 
och snart är det helg också, underbart! ni flesta där ute har nog redan tagit helg men jag jobbar sent ikväll så för min del återstår ett arbetspass. inte alltför kul såhär på en fredagkväll men, sådant man får ta helt enkelt.
 
nej, nu blir det middag och sen jobb!
ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0