something new

jobbet är avklarat för dagen och nu är det bara morgondagen kvar innan helg. ska bli skönt! tog på mig några extra pass denna vecka så ska bli härligt att få vara ledig ett par dagar.
 
i tisdags var jag med emma och jessica och utan större planering blev det hårfärgning för min del. från blond till brunett, eller ja, nästan iallafall. blev någon mittimellan-färg så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det nu. funderar på att färga det igen om någon vecka för att få det lite mer brunt (inte brun-blondt som det är nu) och sedan lägga ljusa slingor i det..? hm, får se ;)
 
slutar halv nio imorgon och efter det väntas party! vi blir ett tjejgäng som tänkt förfesta här hemma och sedan dra oss vidare mot antingen Allstar eller TC. ska bli riktigt skoj!
känns lite surt att jag jobbar så länge och att det blir en aning stressigt.. men, så är det ibland. man får göra det bästa av saken ändå! ;)
hoppas ni får en bra helg! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0