even perfect days can end in rain

redan helg! vart tar dagarna vägen?
eftersom jag jobbade kväll igår hade jag hela dagen fri vilket faktiskt var riktigt skönt. träffade therese för att ta igen lite syskontid så det blev en låång fikastund på eftermiddagen med massor av surr. gillas!
 
när jag kom hem efter jobbet hade älsklingen redan gått och lagt sig. han åkte iväg vid fyra imorse för att jaga så det är bara jag och flisan som är hemma just nu. go-tjejen, hon vill verkligen mysa heela tiden. så fort man lägger sig i soffan hoppar hon upp och lägger sig i famnen. snacka om myskatt!

annars? helgens planer är rätt oklara. ska vara med emma ikväll men några planer är ännu inte spikade. imorgon blir det middag hos m&p men annars ser det bara lugnt ut.
hoppas ni får en fin helg! ciaao
 
(har ju lovat bilder från resan även här
på bloggen så tänkte bara säga
att de kommer snart)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0