not like anything

efter en lagom cykeltur såhär på morgonen har jag nu lagt mig under en varm filt med en kopp kaffe och smörgås. ska kika på tv, äta frukost och bara njuuta.
egentligen hade det känts bra att säga att cykelturen enbart var för träningens skull men så är det tyvärr inte. hade personalmöte imorse och passade sedan på att hämta ett paket inne i stan, så därav denna tidiga morgon.
 
paketet som jag hämtade innehöll lite smått och gott inför halloween. börjar vara lite smått taggad redan och som vanligt är jag ute i tid när det gäller utstyrseln. jag gillar att fixa ihop klädseln lite på egen hand. sy lite, fixa lite så det känns mer personligt. skoj!
halloween 10/11
nej nog för idag!
ha det bra! puss på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0