happy home

åh härliga freedag! har faktiskt tagit ledigt idag eftersom jag ska bort ikväll, så jag har långhelg! känns riktigt skönt vill jag lova!
 
anledningen är alltså att jag ska fara och hälsa på Evelina. eller inte bara jag, utan hela gänget från gymnasiet. ska bli kul att träffas igen! att det ska vara så svårt att dra ihop någonting allihopa?
hur som helst så blir det middag och sleepover + garanterat maaaassor med catch-up time! supertrevligt!
 
annars? eftersom vi inte åker förrän halv fem så ska jag spendera dagen med systeryster. har inga speciella planer men alltid hittar vi på något :)

mina finaste
 
just ja! var ju hos veterinären i onsdags och Flisan var helt frisk. trodde att hennes svullna läpp bara var en överreaktion och att det skulle försvinna av sig själv, så det var ju skönt att få höra!
nej, dags att göra sig iorsning för dagen! byeee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0