one day

halloj!
filmen i onsdags var faktiskt riktigt bra! den slog mina förväntningar och hade dessutom ett bra slut vilket jag tycker gör rätt så mycket. man blir som så glad och nöjd när en film (och allra helst när det är en serie av flera filmer) slutar bra, så det gillas!
 
annars? helgen som nyss började har snart gjort sitt för denna gång. igår var vi hos daniels farmor och hälsade på. åt, fikade, pratade och bara myste. alldeles för länge sedan sist!
efter middag drog vi ihop gänget och for till badhuset. bad, bastu, stoj och lek.
riktigt trevligt måste jag säga!
 
så idag.
grå, regnig söndag och inte alls nå uppiggande egentligen. dock ska jag träffa finaste evelina strax så tror det kan bli en rätt bra dag ändå! :)
ikväll blir det söndagsmys..
puss på er!
 
bilder från veckan:
sett bio -->  twilight -breaking dawn part 2
sorterat och satt in alla mina foton i album
badat
målat någlarna för många gånger denna vecka...
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0