here we go

vilka härliga dagar det har varit på sistone, ljusa och fina. det gillas!
 
helgen var riktigt bra och som vanligt när den är slut börjar man längta tills nästa...
under veckorna hinner man inte med så speciellt mycket och jag känner att det är lätt att man kör på i sina gamla vanor vilket kan bli ganska långtråkigt.
skulle inte sitta fel att få lite miljöombyte. åka iväg på en minisemeter nånstans och bara få samla lite energi. nej som sagt, skulle inte sitta fel :p
 
på tal om annat. imorgon blir vi ett härligt gäng som beger oss mot sf för att se nya twilight. egentligen har jag inte så stora förväntingar på filmen men eftersom vi sett de tidigare filmerna på bio kände jag inte för ett undantag. sedan kan jag ju bara bli positivt överraskad vilket ju aldrig är fel ;)
 
nej nu ska jag ge mig.
pusss på er
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0