a lot

har kommit fram till att maj kommer bli en månad bestående av födelsedagar.
daniels pappa idag, farmor på söndag, daniel den 11e, therese den 17e, evelina 24e, emma 25e. de är dom jag kan komma på i skrivande stund, skulle inte förvåna mig om det var ännu fler. det är roligt med födelsedagar, helt klart, men det finns en gräns när det nästan känns stressigt istället och det här är nära den gränsen. hade ju faktiskt inte skadat om det varit lite mer utspritt.

dagen har jag spenderat hemma. behöver dagar då man kan ta hand om sig själv och bara njuta. började dagen med träning och sedan har jag även hunnit med en hel del annat smått och gott.
nu är snart daniel hemma och om en stund väntar middag. pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0