in every touch

redan torsdag och bara en dag kvar på denna arbetsvecka, skönt!
jobbar heldag imorgon och vad kvällen bjuder på är ännu oplanerat. om bara värmen ville komma så hade alternativen varit såå många fler men nu känns det ju, tråkigt nog, väldigt kallt i luften.. huvva.

annars? juni imorgon och det börjar närma sig med både bal och student för mina finaste vänner. oj så underbart, alla som tagit studenten vet ju att det är en dag man aldrig glömmer, total lycka!
jag har haft tur och fått ledigt både när balen och studenten inträffar så självklart ska jag vara med och fira dem!

nej, dags att vara lite social med min älskling som sitter här bredvid. filmkväll med B&J är vad kvällen ska ägnas åt! höres pusss

fick med mig två fina och somriga lack från lindex ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0