twenty

oj, vart ska jag börja..
det blir aldrig bra när man har haft för långt skrivuppehåll, blir liksom svårt att sortera ut vad man ska skriva. men jag gör som jag brukar; en kort resumé av helgen :P

fredagkvällen var riktigt lyckad med god mat, spel och trevligt sällskap! nästa gång blir det vår tur att bjuda(:
lördagen bestod av bakning och förberedelser med min älskling. mot kvällen kom tjejerna på besök för att fika och fira mig (och petra ;)). dock blev inte kvällen som planerat men jag kan då säga att jag ser fram emot den 21 april, då tar vi det "riktiga" firandet!
sen söndagen, min 20års-dag! det var stressigt och intensivt men ändå såå trevligt! släkt och familj på besök, gó-fika, tårta och presentöppning. supernöjd med dagen!
kvällen bestod av det som behövdes allra mest, nämligen myskväll med min finaste


det var helgen!
nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa lita här hemma.
Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0