me, myself and i

började dagen med en sovmorgon vilket inte satt helt fel, och sedan har det rullat på i lugn takt.
min finaste kom hem för lunch, vi tittade på one tree hill, och sedan åkte jag in till stan en sväng. några plagg och lite småsaker senare åkte jag hem igen för mys och middag.
nu ikväll drog daniel iväg för att köra skoter med boysen och själv har jag passat på att baka. var så sugen på göra en tårta så det fick bli en sådan, enkelt och roligt!


fredag imorgon, redan helg.
tidigt imorgon blir det att äntligen göra sista delen för skoterkortet, nämligen körningen. med tanke på att jag gjorde provet för mer än en månad sedan har det tagit sin lilla tid. menmen, har ju inte behövt det ännu heller.
nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp te. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0