never letting go

helgen är förbi och en ny vecka är i farten. sista veckan i denna lägenhet t.o.m!
jag väcktes fem över sju imorse av telefonen. miss av mina chefer som hade planerat in mig på jobb utan att jag visste om det. eftersom jag inte hunnit planera något för dagen och eftersom det "bara" var halvdag så pallrade jag mig till jobbet hursom. inte ett jätteroligt uppvaknande menmen.

nu sitter jag iaf hemma och funderar på vad jag ska göra med resten av dagen. (?)
kanske bara stanna inne, fixa lite och ta det lungt.. eller kanske gå ut på en promenad och få lite luft.. får se.


det börjar se lite tråkigt ut här hemma med möbler som står felplacerade och en hel del halvpackade flyttkartonger som tar upp en massa plats. tur att det bara är tillfälligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0