1/1-2012

nytt år, nya möjligheter! helt otroligt att det är 2012 nu, galet!
det har varit mycket förberedelser nu innan nyår vilket är anledningen till att jag inte har hunnit skriva. förutom jobb så har det shoppats nyårskläder, det har handlats mat och det har bakats kakor.
det var en hel del att förbereda inför aftonen, både vad gäller städning och möblering, men med lite hjälp gick det rätt smidigt ändå. måste själv säga att vi lyckades enormt med middagen och förfesten. det var såå trevligt och vi blev såå mätta!

när klockan närmade sig tio drog vi vidare mot böleäng där festen var i full gång.
för min del slutade kvällen redan vid ett eftersom jag har jobbat nu på morgonen. lite tråkigt att jag missade efterfesten men vad gör man.. bara att gilla läget. sedan kan jag ju tillägga att det känns helt ok såhär i efterhand, då alla andra ligger trötta och bakis ;)

slänger in bilder senare idag.
Gott nytt år på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0