touched my heart

hej och hallå!
torsdag idag och jag har haft fullt upp hela dagen.
har lovat att göra tårtorna inför morgondagen så började redan i förmiddags med fyllning och planering. runt tolvtiden mötte jag upp therese inne i stan för lite shopping och därefter följdes vi hem för att fortsätta med tårtorna. en är helt klar nu, två ska dekoreras antingen ikväll eller imorgon bitti. nu har jag iaf paus, blir less bara jag hör ordet tårta...

hursom. ikväll blir det bowling med andreas och erika! förhoppningsvis hinner även jag och älsk måla andra varvet i klädkammaren som vi började med igår. orange var inte speciellt snyggt så vi valde att måla om till vitt ist, lite mer stilrent ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0