all i need

fredag igen och helg! dock känns det inte riktigt så med  tanke på att jag jobbar både lördag och söndag.. (halvdagar men ändå)

ikväll blir det en lugn mys-fredag. jag och min finaste väntar just nu på middagen och sedan blir det troligtvis ett bad följt av mys och något gott framför one tree hill. vi är nu på säsong 9 avsnitt 4, så äntligen har vi kommit ikapp. eller kanske inte så bra egentligen eftersom man då får vänta tills nya avsnitt kommer ut hela tiden. aja ;)

annars? morgondagen ser rätt härlig ut. först jobb som sagt men direkt efter jag slutat åker jag och daniel till häggsjö där det blir skoterutflykt så vi hoppas verkligen att vädret är med oss.
kvällen kommer jag sedan spendera med mina finaste vänner emma och jessica. super!

nu är middagen klar! hoppas ni får en fin helg, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0