lucia

lucia idag, och när jag ändå hade ett ärende på sjukhuset hann jag se en stund av luciatåget där. fint och stämningsfullt, dock hade jag inte tackat nej till att se det på midgårdsskolan istället. där var luciatågen verkligen fina!
 
annars har det varit en väldigt lugn dag och kvällen kommer bestå av jobb, inte jättekul...vi håller på att bygga om på jobbet så det är verkligen fullt upp där. mycket folk, grejer överallt och hög ljudnivå. en röra med andra ord. men troligtvis blir det bra när det är klart iallafall :)
 
åh..har ännu inte fixat varken jul eller nyårs-outfit och med tanke på hur fort dagarna springer förbi börjar jag känna mig en aning stressad. finns ju så mycket fint men ändå har jag inte hittat det där speciella.. paniik!?new year
 

puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0