i'm just here

hemskt dålig uppdatering på sistone måste jag erkänna! för er tappra läsare som finns kvar ska jag föröska skärpa mig: mer bloggande och färre inlägg där jag håller på tjatar om dålig uppdatering. (som nu)
 
hursom!
andra advent var igår och dagarna rusar verkligen fram. snart jul och därefter nyår, börjar vara nära nu.
här hemma har vi julpyntat och fått stämning. bakat lussekatter, knäck och pepparkakshus. det enda som saknas nu är julgranen som vi tänkt ta in om ungefär en vecka, sedan är vi heeelt redo för julafton :)
 
förövrigt rullar veckorna på i sitt gamla vanliga och jag förösker fylla helgerna med så mycket som möjligt! i lördags var vi ett trevligt gäng som åkte till skellefteå för att kika på hockey och igår hanns det med både julmarknad och bad på aquarena i holmsund.
med andra ord blir helgerna väldigt intensiva och veckorna nästan långtråkiga, men jag antar att det lätt blir så.
 
bilder från senaste:
 
laaater. pusspuss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0