on and on

ursäktar för mitt dåliga bloggande senaste dagarna..
helgen har varit rätt ansträngande med både jobb och andra aktiviteter så sömnen har fått lida lite under dessa dagar.
efter jobbet i lördags hann jag bara hem för att fixa till mig och sedan blev jag hämtad av emma och jessica. vi åkte vidare till cissi där det blev förfest, middag och taggning inför kvällen. sedan gick vi till gammliahallen och Eric Saade (min present). trots att publiken var ett minus var konserten riktigt bra och det var ögongodis naaaanting vill jag lova! ;) tack för kvällen tjejer




igår var det jobb heela dagen och efter ca. 3½ timmars sömn var det faktiskt rätt tugnt. tur att jag har en underbar pojkvän som stod för middagen, eftersom orken verkligen inte var på topp när jag kom hem. kvällen följdes sedan av filmtittande, gósaker och mys.

det var helgen, idag är jag ledig. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0