live my life

hej och hå!
alltså ibland tror jag vädret skämtar med oss på riktigt. snöstorm, grått, kallt och dystert.. aprilvädret har verkligen satsat i år. vet aldrig vad man ska vakna upp till numera, det gäller att ha alla olika sorters skor och jackor framme för att vara förberedd. aja.

jobbade halvdag idag så nu på eftermiddagen har jag bara donat på här hemma. duschat, städat, tvättat, lagat mat (etc.), med andra ord varit riktigt effektiv! :P nu väntar jag bara på min älskade sambo som strax kommer från jobbet. kvällen står rätt oplanerad, med detta busväder vill man helst bara hålla sig inne. (A)

umgicks med mina tjejer igårkväll. som vanligt har vi massor att prata om så det var riktigt trevligt. hann även svänga förbi mamma och pappa en snabbis. kvällarna går alldeles för fort, thats for sure!
nej, nog för denna gång! hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0