what i been dreaming of

hej på er! redan måndag efter en helg som gått alldeles för fort.
fredagkvällen med min älskling var helt perfekt. god mat, god dryck, ett jättemysigt spabesök och massor av kärlek, underbart.
annars har helgen bestått av besök hos både min farmor och daniels farmor och lördagkvällen bjöd även på fest.
fullt upp med andra ord.

idag har jag inte alls mycket på schemat. har sett lite vampire diaries nu på morgonen och tänkte ta tag i mitt cv strax.
är sugen på att ta tag i min träning också så får se om jag kanske tar mig till gymet ikväll och gör av med lite energi ;) skulle verkligen behövas och hade varit bra att komma igång nu när jag verkligen har tid för det också!

hoppas ni får en fin dag
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0