shout it out

hej och hå, ännu en arbesdag som man kan bocka av!
fick just ett samtal som resulterade i att jag tackade nej till massor av jobb. känns egentligen inte bra men samtidigt vill jag inte ta på mig för mycket, har ju ännu inte fått någon riktig ledighet om man bortser från resan.
har dessutom bestämt mig för att vara lite lat och skjuta på inskolningen till nästa vecka så jag iaf får ledigt på torsdag och fredag, känns behövligt. jag sitter ju faktiskt inte i sjön och därför tänker jag bara ta på mig så mycket jobb som känns okej, går inte att ställa upp överallt hela tiden.
'
aja, nog om jobb! i början av nästa vecka planeras det för reunion med mins fina vänner från klassen. är ju så sjukt dåligt att vi inte kunnat träffats något under sommaren så därför ska vi styra en riktit catch-up kväll med massor av skoj! saknar dem så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0