im sure it makes sense

som vanligt går veckorna sjukt fort, fredag imorgon, redan!
har haft en väldigt lugn vecka då jag hunnit slöa framför tv.n och bara få egentid villket faktiskt har behövts. tränat och jobbat två halvdagar. imorgon blir det dock jobb hela dagen.
kvällen följs sedan av middag och förfest med mina brudar. därefter blir det krogen! var ett tag sedan sist så det ska bli kul, är grymt taggad!

köpte mig ett par nya skor igår också. har tittat på liknande innan men bestämde mig inte förrän igår. är fortfarande lite osäker eftersom jag behöver minst ett par till skor innan vintern, typ kängor. menmen, det får väll bli nästa köp. förhoppningsvis blir det inte snö än på ett tag ;)

har varit dåligt med bilder på sistone. ska bättra mig på den fronten!
puuuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0