keep it going

jag skrev sist att jag skulle ta tag i träningen och som skrivet: jag for till gymet. oj vad jag har saknat den känslan alltså! när man står i duschen efter ett hårt träningspass och bara njuter av tröttheten, då är man nöjd.
jag hoppas jag lyckas hålla i träningen så det inte bara varar i några veckor, brukar ha en tendens att bli så. helst när man tränar själv och inte har någon som pushar en.
aja, drar och tränar idag också eftersom jag ändå inte har så mycket vettigt för mig.

sitter och tittar på vampire diaries och snart ska jag äta lunch med pojkvännen min. sedan blir det en sväng på stan och därefter mot gymet.
bra dag! får se vad kvällen bjuder på :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0