this i am worth

"borta bra men hemma bäst"
ett uttryck som verkligen stämmer. fastän vi hade det grymt bra i Bulgarien så känns det skönt att vara hemma igen. skönt att träffa alla och få komma tillbaka till det vanliga.
dock har jag inte haft någon riktigt vila förrän helgen kom. åkte på en riktigt förylning direkt när jag klev ut från planet i sverige och som pricken över i:et bestod hela torsdagen av jobb. det var kämpigt att jobba när jag egentligen bara ville vara hemma och vila mig frisk, men samtidigt är det ju så svårt att säga nej till jobb, helst nu när jag inte har något fast. då vill man gärna ta det man får.
'
nu när jag är hemma igen har jag passat på att mysa med min älskling så mycket som möjligt. (tur att han inte är rädd för att bli sjuk ;)) vi har redan bockat av flera avsnitt av one tree hill. nu kommer ju den här perfekta årstiden för att bara tända ljus, se film och mysa med varandra, underbart♥
igår åt vi middag på pipe's och därefter blev det film tillsammans med andreas och emma. vi friskade upp minnet lite och såg jägarna 1 eftersom vi ska se 2:an på bio ikväll. ska bli spännande att se hur den är. tycker att ettan är grymt otäck så hoppas på att 2:an är lite mildare.
'
nu sitter jag och väntar på att jessica ska komma hit. hoppas ni får en bra helg!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0