finding our way

sitter vid min nya dator och skriver och måste säga att det känns sjukt bra. äntligen har jag min egna dator som bara jag bestämmer över ;)

helgen har varit väldigt trevlig! vi var ett gäng som inledde helgen med hederligt fredagsmys i obbola. vi myste ihop framför skräckfilmen house of wax med godis och popcorn. sådana kvälla som faktiskt behövs ibland.
lördagen bestod av jobb från 8-17 för min del. när jag slutade stod middagen färdig hos min älskling. jättegod lasagne med rött vin till. har en underbar pojkvän ♥
sedan var det fest som stod på schemat. vi hann plocka undan från bordet och göra oss iordning innan folket började rulla in. och som vanligt med det fina umgänget blev festen grymt lyckad. tiden sprang iväg och klockan var närmare tre innan alla hade farit hem.
och söndagen då, efter en lyckad fest blir dagen efter rätt tung. jag och daniel vilade, tittade på oth, köpte min dator, vilade lite mer, beställde snabbmat och slöade framför tv.n. så slappt det bara gick, haha!

hoppas ni också haft en fin helg, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0