a gret feeling

ja nog mår man som man förtjänar, trött och bakis..
bredvid mig ligger min älskling, han likaså.

gårdagen var väldigt händelserik måste jag säga. redan efter frukosten började vi packa grejer eftersom jag faktiskt blev stadsbo igår genom att flytta in hit. känns så himla rätt och underbart att få bo med den jag älskar, lovely!
på eftermiddagen blev det en kort stadrunda där vi strosade runt i några affärer och inhandlade lite smått och gott innan det var dags att bege sig hemåt för att förbereda kvällen.

inbakad fläskfile med kroketter och en god sallad var det som serverades när emma och andreas kom förbi på middag, medhavande vin och champanje. vi åt, pratade, skålade, spelade spel och hade grymt trevligt.
senare tittade det in mer trevligt folk och kvällen fortsatte med party, dans och trevligheter.

en hel del bilder kommer senare idag, datorn vill tydligen inte just nu.

puuuusss


Kommentarer
Postat av: frida

yeeeey, nu är vi tre sambosar, du, jag och hoffie :)

2011-10-23 @ 18:05:02
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Andreas

Som vanligt har vi alltid trevligt ;)

2011-10-24 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0