i'm yours

ojoj, en hel vecka sedan jag skrev.. kan ju erkänna att det är dålig uppdatering.
har haft fullt upp med jobb nu när jag fått jobba i princip två fulla veckor (bortsett från helgerna) och därför har jag inte riktigt tagit mig någon tid till att skirva här på kvällarna.

annars flyter dagaran på av jobb, vänner och kärlek och som vanligt känns det nu skönt med helg igen. jag och älsklingen håller på att göra tacos och därefter blir det idol-mys med ett trevligt gäng. en lugn fredag helt enkelt!

tänkte inte skriva så mycket mer utan mest bara visa att jag lever och mår!
ska försöka hålla uppe skrivandet här på bloggen lite bättre hädanefter, så jag slipper hamna i dessa jobbiga situationer igen (tusen saker att skriva om som oftast resulterar i en kort tråkig sammanfattning)
nej dags för middag
ha de fint! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0