close to my heart

som vanligt rusar dagarna förbi i samma fart och jag kan inte riktigt fatta att det redan är mitten av november. snart första advent och snart jul juu! underbart
efter jobbet igår bjöd vi evelina och andreas på hemmagjord pizza och invigde helgen på ett mycket bra sätt. några glas vin senare drog jag och evelina till frida och tobias där det var inflyttningsfest och ett himla drag. eftersom jag jobbade imorse blev kvällen kort och intensiv men dock väldigt trevlig!

jag och älsklingen har precis ätit god lasagne till middag och just nu sitter vi bara och tar det lugnt, får se vad kvällen bjuder på men troligtvis bara lugnt vilket känns skönt.

bjuder på lite blandade bilder men innan dess tänkte jag bara passa på att säga ett stort GRATTIS till Frida som fyller 20 idag. ha en superkväll nu!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0