sweeet

äntligen helg för min del!
ska inte jobba imorgon utan istället ta ut en behövlig sovmorgon, vilket jag faktiskt förtjänar ;)
annars är morgondagen väldigt oplanerad och jag tänkte bara njuta av att göra precis det jag känner för. kika runt på stan, gå en prommis, slappa framför en film.. ja något i den stilen!
kvällen är dock planerad sedan flera vekor tillbaka: breaking dawn på bio såklart! inte så oväntat kanske, hehe.

det var om imorgon. just nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt. daniel är med några vänner så jag passade på att ta en riktigt lång dusch, måla naglarna och noppa ögonbrynen, hur skönt som helst!
tvätt och lite städning har även hunnits med, och nu tänker jag dricka vaniljte och titta på vampire diaries. riktig slapparkväll (A) pusss

egooo..

Kommentarer
Postat av: Emma <3

finis! :) TAGGA BIO!

2011-11-17 @ 22:42:39
Postat av: Hilda

Du får boka in en ansiktsbehandling, eller kanske en massage hos mig på Draggen, snacka om ompyssling! Bra pris är det också =)

2011-11-17 @ 22:44:58
URL: http://hildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0