running through life

oj här var det dött. som vanligt under helgerna blir uppdateringen sämre och jag har inte alls samma inspiration till att sitta framför datorn då. menmen, får försöka bättra mig där.

 

tisdag idag och det rullar på med jobb. lyckades under förmiddagen hamna med två polisbilar framför mig och en bakom. har nog aldrig kört så lagligt och den milen kändes som den längsta ever, vilken respekt man har för poliser ändå, usch!
imorgon har jag tagit på mig ett riktigt långpass (7-18) så  blir kul att se hur pigg jag är efter det.

 

annars ser jag fram emot helgen. jag och älsklingen ska åka ner till sundsvall och gå på ikea. inhandla lite smått och gott inför julen men även lite grejer till nya lägenheten. väl hemma igen blir det att julpynta och göra fint (kanske hinner vi julbaka lite också) och självklart  gå på skyltsöndag! sådan stämning! nu fattas bara snön.. hoppas att den faller snart.

 

sötnöt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0