should i keep hoping

börjar bli långt mellan gångerna och jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på faktiskt, bloggtorka?
är sjukt less på min design så där måste något göras och kanske jag får tillbaka inspirationen då. måste bara ta mig tid att fixa ihop något snyggt. lite somrigare med lite mer färg kanske

aja, nog om det. idag är det bränbollsyran och jag och frida var uppe tidigt för att kika på danne och andreas lag som spelade redan halv tio imorse. missade dock första matchen men hann se ett par matcher innan vi åkte hem igen. synd att vädret är så dåligt just idag, kallt och blåsigt. hade ju varit såå mycket trevligare om det varit sol. blir att ta på sig rejält med kläder senare idag/ikväll då det planeras att se ännu några matcher med emma och petra.

nej nu ska jag hoppa in i duchen och göra mig klar!
ha en bra helg snyggingar! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0