fast cars, shooting stars

sådärja, ny design fixad! får se hur länge denna hänger kvar men känns kul med lite nytt och fräscht iaf.
dagarna springer verkligen fram och skolan består av film, betygssamtal och väldigt korta dagar vilket är riktigt skönt. har sista provet i gymnasiet imorgon, sen är det över, äntligen!

imorgon väntar party och utgång! med tanke på att förra helgen var så lugn känner jag mig riktigt taggad även fast det bara är onsdag. känns att sommaren är nära när man börjar ha fest mitt i veckan, dagarna spelar som ingen roll längre utan man gör bara vad man känner för även om det är en måndag eller söndag. så härligt!

nu blir det att hålla presentation för tvåorna. jag och fanny ska försöka inspirera dom till projektarbetet dom ska ha nästa år. känns ganska underbart att det gått ett helt år sedan vi satt i samma situation, tankspridda och stressader inför sista året.
ge mig sommar


Kommentarer
Postat av: saga

TACK SOFIA =) Då kör jag alltså på den :D

2011-05-31 @ 22:24:24
URL: http://sagadannborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0