don't underestimate the things that I will do

kvällen kommer än en gång att bestå av plugg. är så less på allt som har med skolarbete att göra, det tar upp föör mycket tid.
dock har vi det ganska lugnt efter morgondagens prov (peppar peppar). nått prov här och där men inte flera saker på en och samma vecka och det känns jävligt skönt.

nu när det är så dåligt väder har jag roat mig med att titta på resor. komma bort från kylan och bara njuta av sol och värme. planerar att ta mig till grekland i år eftersom jag så länge velat resa till det landet. typ till sensommaren eller hösten kanske? verkar så sjukt fint där. blir fan att spara pengar och försöka övertala någon/några att följa med mig, så äre bara.

dags för middag, c ya! pusspuss





Kommentarer
Postat av: fridolina

inte flera grejer? :OOOOOOo



vi har minst fem grejer de sista 7 dagarna. ba så du vet.

eller så äre ba jag. :O

2011-05-03 @ 20:35:19
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0