in every corner of my heart

en grå och regnig söndag och på dagens schema står tårta (såklart, morsdag!). helgen har varit ovanligt lugn och det har faktiskt behövts. spenderade gårkvällen med emma då vi invigde vattenpipan, pratade, fikade och såg på film, bara mys helt enkelt!

insåg just att jag inte alls har många dagar kvar i skolan. veckan består av tre dagar och sedan väntar långhelg. därefter har jag inskolning för jobbet både tisdag och onsdag, och på torsdagen är det ju balen, vilket betyder ingen skola på fredag. sedan är det ju sista veckan då jag antar att vi endast kommer fixa inför studenten så det betyder att jag har tre "riktiga" skoldagar kvar! galet

nu ska jag ringa och säga upp mig på aftonbladet (än en gång, dom verkar ha svårt för att förstå). känns lite konstigt att jag har sagt upp två jobb som jag ändå haft under rätt lång tid, men samtidigt skönt. en nystart skadar ju aldrig :)
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Emma

SNYGG

2011-05-29 @ 17:14:14
URL: http://emmsiilindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0