born this way

oj så dålig uppdatering och ärligt talat thar jag ingen bra anledning att skylla på. kan helt enkelt bara skriva då jag har lust vilket jag inte haft den senaste veckan. här får ni en kort punktlista sen senast:

-har hunnit med att bli 19 år (vilket inte var något speciellt, förutom att man kommer ett år närmare 20)
-varit på fest med ett sjukt härligt gäng och bla insett hur kul poker kan vara
-varit med mina favorittjejer; fikat, fått paket och pratat
-skrivit teoriprovet till körkortet och kan äntligen ge vidare böckerna till systeryster

fortfarande inget planerat för kvällen så får se vad det blir. en promenad hade inte suttit fel, inte plugg heller för den delen.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0